Επιστολή-πρόσκληση Δρούλια στους Χαιδαριώτες..


Με επιστολή του προς τους Χαιδαριώτες ο υποψήφιος Δήμαρχος Χαιδαρίου Ηρακλής Δρούλιας επισημαίνει τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης μας ενώ παράλληλα απευθύνει κάλεσμα συνεργασίας στους δημότες. Παρακάτω ακολουθεί αναλυτικά η επιστολή : 
Χαϊδαριώτισσες, Χαϊδαριώτες, φίλες και φίλοι,
Με την επιστολή μου αυτή επικοινωνώ μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσω για την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις επικείμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2014.
Το αίσθημα ευθύνης για την πόλη μας και τους πολίτες της, το ενδιαφέρον μου για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του τόπου μας, η γνώση μου ως Πολιτικός Μηχανικός, αλλά και η εμπειρία μου από τη διοίκηση μεγάλων οργανισμών, κυρίως η αγωνία και ο προβληματισμός μου για το παρόν και το μέλλον του Χαϊδαρίου, προσμέτρησαν στην απόφασή μου. Ταυτόχρονα, η προτροπή πολλών συμπολιτών μας, ανεξάρτητα από τις πολιτικές και κομματικές τους προτιμήσεις, διαμόρφωσε την τελική μου επιλογή.
Γνωρίζω ότι είναι μια απόφαση ευθύνης και καθήκοντος απέναντι στην πόλη και τους ανθρώπους της. Αξίζει όμως να αγωνίζεσαι για αυτά που πιστεύεις. Γιατί το Χαϊδάρι, πέρα από τα προβλήματά του, είναι μια όμορφη πόλη. Με δυνατότητες και πλεονεκτήματα. Με Ιστορία και ταυτότητα. Είναι μια ζωντανή πόλη με δυναμική νεολαία.
Για την πόλη μας αξίζει κάθε προσπάθεια.
Μαζί με νέους ανθρώπους, νέα πρόσωπα, αλλά και έμπειρους, με παρουσία και προσφορά στη ζωή του τόπου μας, διαμορφώνουμε ένα ευρύ, πολυσυλλεκτικό, ενωτικό δημοτικό συνδυασμό.
Με μόνα εργαλεία την εντιμότητα, το ήθος, τη διάθεση για προσφορά και την αγάπη για το Χαϊδάρι, θα αγωνιστούμε το καλό της πόλης μας.
Η προσπάθεια θα είναι συλλογική χωρίς αποκλεισμούς και περιχαρακώσεις.
Αντίπαλός μας είναι τα προβλήματα. Είναι απαραίτητη η συνεργασία και η συμμετοχή όλων μας για να τα αντιμετωπίσουμε.
Να διορθώσουμε λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος. Να ανοίξουμε ένα νέο παράθυρο στο μέλλον. Διαθέτουμε όραμα, σχέδιο, προτάσεις, νέες ιδέες και κυρίως όρεξη για δουλειά.
Το παρόν και το μέλλον του Χαϊδαρίου ανήκει σε όλες και όλους σας. Ας το κατακτήσουμε μαζί.
Είμαστε αποφασισμένοι να το πραγματοποιήσουμε. Για το Χαϊδάρι που αγαπάμε και νοιαζόμαστε.
Ηρακλής Δρούλιας
Υποψήφιος Δήμαρχος

Σχόλια